RIISTAMAALIAMMUNTA

7.3.2016

Metsästysseurojen välinen joukkueammunta ilma-aseilla .

Haapajärven Ampumaseura ry järjestää metsästysseurojen välisen hirvi/metso joukkuekilpailun monitoimitalon harjoitteluradalla la 12.3.2016  klo 11.00. Ammutaan 10 laukausta liikkuvaan pahvihirveen 10m matkalta sekä 10 laukausta metsotauluun, tulokset lasketaan yhteen. 3 parasta yhteistulosta lasketaan joukkuetulokseksi, joukkueita voi olla useitakin samasta seurasta. Henkilökohtaiset tulokset molemmista lajeista huomioidaan ja palkitaan.

Maksu joukkueelta on 30€, joko seuralaskulla tai paikanpäällä.    Yksittäiset suoritukset 6€/ laji, maksu näistä  paikanpäällä.

Seuralla on tarvittavat kiikariaseet ja panokset käytettävissä, omia aseitaan saa luonnollisesti myös käyttää.

Ammunta on ns villapaita/pussihousu kilpailu.                 Kilpaillaan kiertopalkinnosta.  Ampujan takit ovat kiellettyjä.

Tervetuloa huumorihöysteiseen tarinatuokioon kahvittelun merkeissä.

Toivottaa Riistamaalijaos.