Edustuspaidat

4.1.2017

Ampumaseura on päättänyt tilata yhtenäiset edustuspaidat kaikille aktiivisesti kilpaileville(toki muutkin voivat halutessaan paidan tilata).

Paidat teetätetään Nimimerkissä, jossa jokainen voi käydä sovittamassa itselleen sopivan kokoisen vaatteen.
Paidat ovat Cottover-merkkisiä reilun kaupan luomupuuvillasta valmistettuja.

Paidan väri on musta ja aikuisille joko lyhyt- tai pitkähihainen pikeepaita ja lapsille lyhyt- tai pitkähihainen t-paita.

Paidat ovat omakustanteisia. Emme ole saaneet vielä tarkkaa hinta-arviota paidoista(määrät vaikuttavat hintoihin -> mitä enemmän tilataan, sitä halvemmalla saadaan), mutta hinnat jäänevät lasten paidoissa alle 20€:n ja aikuisten paidoissa alle 30€:n.

Paitoihin tulee iso selkäpainatus, sekä pieni rintapainatus. Seura kustantaa joka henkilölle yhden rintapainatuksen, joten mikäli joku haluaa tilata useamman paidan, vain yhden saa hieman halvemmalla.

Aluemestaruuskisat lähestyvät, joten sinne uuden paidan haluavat menevät kipin kapin Nimimerkkiin sovittamaan haluamansa koon ja mallin.
AM-kisoja ajatellen tilaukset on tehtävä 21.1 mennessä, jotta varmasti ehtivät tilata ja painaa kaikki.