Uuden haulikkoradan avajaiset 3.9

26.8.2017

Sukkasalmen Ampumaurheilukeskus hanke etenee
Haapajärven Ampumaseura ry:n (HaaAs) ampumaurheilukeskushankkeen ensimmäinen osio on edennyt suunnitellusti. Hankkeen ensimmäisessä osiossa Sukkasalmeen rakennetaan moderni ja nykyaikaiset vaatimukset täyttävä haulikkorata. Myöhemmin rata-alue täydentyy kivääri- ja pistooliradoilla tukitoimintorakennuksineen.

Haulikkoradan avajaiset
Haulikkorata on tällä hetkellä viimeistelyvaiheessa. Uudella radalla on mahdollista ampua Skeet-, trap-, ja Compak Sporting lajeja.
Uuden radan avajaisia vietetään avoimin ovin sunnuntaina 3.9.2017 klo 10-16. Yleisöllä on mahdollisuus tutustua rataan ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin sekä jopa ampua ohjatusti. Päivän päätteeksi ammutaan leikkimielinen Compak Sporting kilpailu, johon ilmoittaudutaan paikan päällä.
Paikalla on myös buffet ja ampumaseura kertoo toiminnastaan ja esittelee ratahanketta. Maahantuojat esittelee urheiluammuntavälineita ja Haulikkokoulun kouluttajat opastaa parempiin laukauksiin.

Tapahtuman yhteydessä on Haulikkokoulu, johon on ilmottauduttava etukäteen. Haulikkokoulun kesto teoria ja käytännön koulutuksineen klo 10-16.

Lisätietoja antaa: Haapajärven Ampumaseura ry:n puheenjohtaja Erkki Pekkala puh. 0400560651