Ampumaseura alensi liittymismaksua.

12.1.2020

Ampumaseuran puheenjohtajisto ja sihteeri säilyi entisinä. Puheenjohtajana jatkaa Erkki Pekkala.

Johtokunnan järjestäytymiskokous pidettiin 5.1.2020 monarin harjoitteluradalla. Varapuheenjohtajaksi jatkoajalle valittiin Sulo Nurmenniemi, samoin sihteeri Miika Niskala. Johtokunta kokonaisuudessaan toimii kaikkien lajien jaostoina, kaikkien lajien asioista keskustellaan jokaisessa johtokunnan kokouksessa.

Syyskokous hyväksyi johtokunnan tekemän esityksen, jossa alennettiin liittymismaksua 20 eurolla. Liittyessään Ampumaseuran uudeksi jäseneksi liittymismaksu on 100€ aikuiselta. Nuorilta ei liittymismaksua peritä lainkaan, samoin liikuntarajoitteiset pääsevät jäseniksi ilman liittymismaksua. Vuosijäsenmaksut säilyivät syyskokouksen päätöksellä ennallaan.