YHTEEN HIILEEN PUHALTAMALLA

4.10.2012

Haapajärven Ampumaseura on päättänyt hankkia paikallisen aseliikkeen välityksellä junioreiden harjoittelukäyttöön soveltuvia, nykyaikaisia Feinwerkbaun 700 evolution paineilma-aseita 8 kpl.

Hanke lähti käyntiin Me Yhdessä- projektin kautta. Puheenjohtaja käynnisti kampanjan, jossa hän henkilökohtaisesti on vieraillut eri yrityksissä, tarjoten sopimusta, jossa vastineena yrityksellä on mahdollisuus henkilökuntineen olla vieraanamme, esimerkiksi virkistys iltapäivän merkeissä ja tutustua seuraan ja urheiluammuntaan, sekä mahdollisuus myöskin kokeilla eri lajeja aina metsästysammuntaa myöten (leikkimielisesti kilpaa). Mahdollisuus kahvitteluun. Lisäksi tuen antanut yritys saa kotisivujensa linkityksen Ampumaurheiluseuran kotisivulle yhteistyökumppanit osioon.

Haapajärvellä toimivat yritykset ja yksityiset kansalaiset ovatkin lähteneet kiitettävästi tukemaan paikallisen ampumaurheiluseuran nuorisotyön kaikinpuolista onnistumista rahallisilla panoksilla, josta ISO KIITOS.

Kampanjointi jatkuu, sillä pottiin tarvitaan vieläkin hiukan lisärahaa.