Kutsu Jäsentenväliseen Ampumakilpailuun 3.- 9.4.2017

Haapajärven Ampumaseura ry (HaaAs) järjestää Jäsentenvälisen Mestaruuskilpailun kotiratakilpailuna monitoimitalon harjoitteluradalla, viikolla 14, tarkemmin 3-9.4.2017 välisenä aikana (ennen pääsiäistä).

Lajit: ilmapistooli ja ilmakivääri

Sarjat: kaikki tarvittavat SAL:n sarjat

Ensisijaisesti oma ikäsarja, mutta sääntöjen sallimissa rajoissa voi osallistua useisiin ikäsarjoihin. Ilmakiväärillä suositellaan ammuttavaksi 3x20 ja 3x40 ls, sekä 40 ja 60 ls makuun.

Ammunta suoritettava kaverin kanssa, tai ainakin valvottuna, ei yksin. (vain 1 suoritus/sarja, suorituksesta riippumatta).

Maksut: aikuiset 3 euroa lippaaseen (normaali sali/taulumaksu), nuoret ilmaiseksi.

Palkinnot: nuorista 3 parasta sarjastaan palkitaan mitallilla. Aikuisille ei palkintoja.

Junnut ampuvat tuloksensa kerhoiltana 4.4.2017, kaikki junnut palkitaan mitallilla.

Tehkää taulut itse, samoin tulkatkaa itse, tai joku muu, tuloskortti tulostaululle.

Kaikki entiset ja uudet jäsenet sekä uudet kiinnostuneet mukaan, kortteja ei kysellä. Aseita voidaan lainailla, jotta kaikki halukkaat voivat osallistua.

Kahvia sopii keitellä tai teetä, korppuja ja pikkuleipiä on vielä, vain maito puuttuu.

Osallistuminen on tärkeintä!

Tervetuloa!

Lisätietoja: Erkki Pekkala ( 0400-560651 tai erkki.m.pekkala@gmail.com)